Thursday, May 6, 2010

aKu Vs iNdiE...



wokey...aku ni ske sgt dgr lagu ni indie....tp aku bkn cm dak indie k..xpenah plak dress up pkai bju"saya sayang mak saya","awak xperasan saye sebab awak perasan cantik","aku cinta kamu".......byk lagi la yg aku tgk dorg pkai...xpela janji dorg hepi k...skang ni aku de wat link utk lagu indie yg jrg bley dgr kt radio...so korg nk tau best ke x lagu ni..pandai2 la download sndiri ye..pas2 korg komen la lagu yg mne bes...nnt aku bley letak byk2 link kt belog aku ni..maybe lps ni de byk lagi sbb kat aku pun de 500 lagu...uih aku pun xlarat nk dgr lagu byk cm 2...smpai tetido la..korg yg ske ngan lagu indie ni...bley usha2 k..camat mendengar...hehehe

~ tilu - ku bukan aku.mp3

~ tilu - i.l.u.mp3

~ Tilu - Sepenuh Hati.mp3

~ Tilu - Kau Selalu Ada.mp3

~ Tilu - A Better You.mp3

~ Tilu - Lebih Dari Teman.mp3

~ Tilu-JantungHati.mp3

~ Kugilalensa - Pandangan Pertama.mp3

~ Kugilalensa - Lagu Rindu.mp3

~ Kugilalensa - Happy Hours.mp3

~ ssk - aku tak famous lagi.mp3

~ Statik - Nikmat Sementara.mp3

~ Statik - Cherita Kita.mp3

~ Statik - Aku Dan Kontroversi.mp3

~ statik - bintang.mp3

~ trashbin jump - kelakarnya chienta.mp3

~ Trashbin Jump Band- pergi.mp3

~ Putus-melda ahmad.mp3

~ Kimia-melda ahmad.mp3

~ sugar love cookies ft melda ahmad - kau dan aku.mp3

~ A.P.I - Pelita.mp3

~ Ana Raffali - Hujan Bunga Di Kuala Lumpur.mp3

~ Joanna & Co - Lutsinar.mp3

~ Joanna & Co - Aku Pelangi.mp3

~ Joanna & Co ft. Bartridoos - Terperangkap.mp3

~ joanna & co - kehilangan.mp3

~ the lipstik - bercanda dimalam indah.mp3

~ The Lipstik - Malam Pesta Rock n' Roll.mp3

~ the lipstik - retro mimpiku.mp3

~ The Lipstik - cemburu.mp3

~ The Lipstik - Teruna Dan Dara.mp3



No comments:

Post a Comment

kuMen Laa..