Tuesday, May 4, 2010

aKu vS n0veL...


membazir ke...aku ase la mmg abis duit..yela lebih kurg rm20 utk 1 novel yg tebal n berat....2la anggapan aku kali pertama tengok n beli novel...tp skang aku tau nape manusia especially pompuan ske abiskn duit utk novel ni...aku puas sgt dpt bli novel sendiri pas2 bace xngat dunia dh...kusyuk+berangan kot..huhu..aku skang baru de 6 novel...sume bes giler..bicara ati,,makna cinta,,akhir sebuah cinta,,ati yg terusik,,nama atas kertas,,satu janji,,kebanyakannye aku pinjam je kt mmbr ke or sumber2 yg mudah didapati..hehe...
adakah aku akan mengumpul novel yg menggunung??? mgkin bkn skang...sbb aku bkn ank dato',,tan sri lg la bkn,,,xde duit so ble dh keja bley la nk beli kn...wt koleksi cm mmbr aku yg byk giler novel dye...huhu..aku ni baik ati..sape2 nk pinjam dtg la umah ye...hehe..

2 comments:

  1. AKU DA JUAL NOVEL AKU... HUHUHU DPT DUIT DR SMPN... (tmah)

    ReplyDelete

kuMen Laa..